GreekMaster
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

GreekMaster

direct downloads
 
ΦόρουμΠόρταλΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση…

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
cordoba-Thanos
Corporal
Corporal
cordoba-Thanos


Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 295
Ηλικία : 36
Location : Sta ksena
Registration date : 11/01/2008

Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση… Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση…   Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση… Icon_minitimeΤρι Ιαν 22 2008, 21:15

Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση…

Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση… Silent_block_bushing1-B

Μικρά στο μέγεθος αλλά με τεράστια σημασία για τη συνολική λειτουργία της αναρτησης, τα Silent block ή σινεμπλόκ, όπως έχουμε συνηθίσει να τα λέμε, φροντίζουν, σε ένα μεγάλο ποσοστό, για την άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητό μας και σε ένα μικρότερο για τη γεωμετρία της ανάρτησης του.

Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση… 1013321 Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση… Pro6 Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση… Rubberbusing


Tα σάιλεντ μπλοκ ή σινεμπλόκ είναι τα ελαστικά παρεμβύσματα της ανάρτησης και υπάρχουν σε όλα τα σημεία στήριξής της με το σασί του αυτοκινήτου αλλά και μεταξύ των συνδέσεων της. Ουσιαστικά «φιλτράρουν» τους κραδασμούς από τη λειτουργία της ανάρτησης και κατασκευάζονται από ελαστικό υλικό, το οποίο, ανάλογα με τις απαιτήσεις, είναι πιο μαλακό ή πιο σκληρό. Βασικό χαρακτηριστικό και σε αυτή τη βελτίωση, αφού σχετίζεται γενικότερα με το σύστημα της ανάρτησης, είναι ότι όσο πιο σκληρό είναι το σινεμπλόκ, τόσο πιο καλή η αίσθηση οδήγησης, αλλά και υποδεέστερη η άνεση.

Όπως είπαμε, τα σκληρότερα σινεμπλόκ προορίζονται για πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης και γι αυτό το λόγο επιλέγονται από τις εταιρείες σε σπορτίφ εκδόσεις των μοντέλων τους. Αν εσείς έχετε περάσει σε όλα τα στάδια της βελτίωσης του συστήματος ανάρτησης (αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές, μπάρες θόλων), η αλλαγή τους με σκληρότερα είναι επιβεβλημένη, έτσι ώστε να εισπράξετε τα μέγιστα από τις επιλογές σας. Τα σινεμπλόκ πάντως φθείρονται στο χρόνο και απαιτούν -ούτως ή άλλως- αλλαγή μετά από αρκετά χιλιόμετρα.

Για προχωρημένο στάδιο βελτίωσης της ανάρτησης, τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης είναι τα πιο ενδεδειγμένα, αφού το υλικό αυτό είναι και σκληρότερο από τα εργοστασιακά κατά 20 - 30%, με αποτέλεσμα να αντέχουν και περισσότερο στο πέρασμα του χρόνου. Αν και η τιμή τους είναι αρκετά πιο υψηλή από τα συνηθισμένα σκληρότερα σινεμπλόκ, θεωρούνται καλύτερη αγορά με βάση την αξία τους.

Όσο σκληρότερα σινεμπλόκ, τόσο καλύτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σε υψηλές ταχύτητες, αλλά και χαμηλότερα επίπεδα άνεσης προς τους επιβάτες σε όλες τις συνθήκες. Tα σινεμπλόκ αποτελούν επιπλέον στοιχείο βελτίωσης του στησίματος του αυτοκινήτου.

Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης κοστίζουν από 70 λεπτά (για τα απλά λαστιχένια σινεμπλόκ) και φτάνουν (στην περίπτωση των σινεμπλόκ πολυουρεθάνης) έως τα 70 ευρώ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Σινεμπλόκ: Η «λαστιχένια» παρέμβαση…
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
GreekMaster :: Αυτοκίνηση - Αuto Moto & Sports-
Μετάβαση σε: