GreekMaster

direct downloads
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Audi TTS: Το "S" των 272 ίππων

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
cordoba-Thanos
Corporal
Corporal
avatar

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 295
Ηλικία : 31
Location : Sta ksena
Registration date : 11/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Audi TTS: Το "S" των 272 ίππων   Τρι Ιαν 22 2008, 18:37


Audi TTS: Το "S" των 272 ίππων






Την αμερικανική ήπειρο και συγκεκριμένα την έκθεση αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ, επέλεξε η Audi για την παγκόσμια πρεμιέρα τις ισχυρότερης - μέχρι σήμερα - έκδοσης του TT Coupe και Roadster.

Επενδύοντας στην τεχνολογία που συνδυάζει την υπερτροφοδότηση με τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κληροδοτεί στο TT τον κινητήρα του S3, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την ισχύ του από τους 200 στους 272 ίππους.

Το τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο έχει διατηρήσει τη χωρητικότητα των 1.984 κ.εκ., όχι όμως και τη μέγιστη τιμή της πίεση του υπερτροφοδότη καυσαερίων, η οποία έχει αυξηθεί στα 1,2 Bar.

Στην αύξηση αυτή έχει προσαρμοστεί το σύνολο των επιμέρους τμημάτων του κινητήρα, όπως το "μπλοκ", η "κεφαλή" και τα πιστόνια. Οι 272 ίπποι συνοδεύονται από 350 Nm μέγιστης ροπής, που αποδίδονται από τις 2.500 ως τις 5.000 σ.α.λ.

Παρόλα αυτά η λειτουργία του δίλιτρου κινητήρα παραμένει πολιτισμένη και εξαιρετικά οικονομική, καθώς η μέση κατανάλωση του Coupe αμαξώματος δεν ξεπερνά τα 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Πέρα από την αυξημένη ιπποδύναμή του, το TTS - όπως είναι η ακριβής του ονομασία - παρουσιάζει μια σειρά βελτιώσεων, που αναβαθμίζουν το σπορτίφ χαρακτήρα του και ενισχύουν τις δυνατότητές του στην άσφαλτο.

Η σημαντικότερη απ΄αυτές έχει να κάνει με την ηλεκτρο-μαγνητική ανάρτηση, η οποία και θα προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό της συγκεκριμένης έκδοσης. Παρέχοντας στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δυο προγράμματα - Standard και Sport Mode - το "Magnetic Ride System" της Audi μεταβάλλει τη σκληρότητα, αλλά και το ύψος της ανάρτησης (-10 χιλιοστά στο Sport Mode), φορτίζοντας ηλεκτρικά το μαγνητικό υγρό που ρέει στο εσωτερικό των αποσβεστήρων.

Καθοριστική για τη διαμόρφωση της οδικής συμπεριφοράς του ισχυρότερου TT παραγωγής είναι και η παρουσία της μόνιμης τετρακίνησης, στην "καρδία" της οποίας βρίσκεται ένας υδραυλικός πολύδισκος συμπλέκτης με εξαιρετικά περιορισμένο χρόνο απόκρισης.

Στα πλαίσια της αύξησης της ισχύος τα μέρη του συστήματος μετάδοσης έχουν ενισχυθεί, ενώ αναβαθμισμένα, σε σχέση με τις πολιτικές εκδόσεις του TT, είναι και τα φρένα. Τέλος, μια διακριτική αεροτομή ανυψώνεται αυτόματα όταν η ταχύτητα κίνησης ξεπεράσει τα 120 χλμ./ώρα, φροντίζοντας για την αεροδυναμική ισορροπία του οχήματος.

Παρών σε μια ακόμα πρόταση της γερμανική αυτοκινητοβιομηχανίας δηλώνει το σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη "S Tronic", το οποίο παραμένει στον προαιρετικό εξοπλισμό της συγκεκριμένης έκδοσης.

Εκμεταλλευόμενο την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, αλλά και το πλήθος των προηγμένων τεχνολογικά εφαρμογών που τον συνοδεύουν, το TTS επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,2 δευτερόλεπτα, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Τoν εξεζητημένο χαρακτήρα του γερμανικού μοντέλου συμπληρώνει ο πλούσιος κατάλογος του βασικού του εξοπλισμού. Σ΄αυτόν περιλαμβάνονται οι προβολείς bi-xenon, οι τροχοί αλουμινίου των 18 ιντσών και οι επενδύσεις του εσωτερικού που συνδυάζουν το δέρμα με την Alcantara.

Η διάθεση του TTS θα ξεκινήσει στη γερμανική αγορά στις αρχές του καλοκαιριού, στην τιμή των 44.900 και 47.750 ευρώ για το Coupe και Roadster αμάξωμα αντίστοιχα.

[img][/img]






www.in.gr

_________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
 
Audi TTS: Το "S" των 272 ίππων
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
GreekMaster :: Αυτοκίνηση - Αuto Moto & Sports-
Μετάβαση σε: